۱۳۹۱ مهر ۸, شنبه

محرومیت از تحصیل مجدد وحید عابدینی، فعال دانشجویی دانشگاه تهران

خبرگزاری هرانا - همزمان با اعلام نتایج دکتری سال ۹۱، وحید عابدینی، فعال دانشجویی دانشگاه تهران، مجددا از ادامه تحصیل در مقطع دکتری محروم شد.

بنا به گزارش تارنمای جرس، وی سال گذشته نیز علی رغم قبولی و پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه تهران با مخالفت نهادهای امنیتی، امکان ادامه تحصیل نیافته بود. 
وی با اعلام این خبر گفت: "روز گذشته به سازمان سنجش مراجعه کردم و مسئول هسته گزینش سازمان سنجش لیستی را به من نشان داد و گفت که گزینش آن‌ها از سوی وزارت اطلاعات رد شده بود. اسم من هم در آن لیست وجود داشت."
وی در توضیح علت این مسئله گفت: "مسئول مربوطه به من توضیح داد که علت این مسئله فعالیت‌های من در دوران دانشجویی خصوصا در انجمن اسلامی و انتشار نشریه دانشجویی بوده است."
قابل ذکر است که امسال نیز همچون سالهای گذشته تعدادی از دانشجویان به دلایل سیاسی و عقیدتی از ادامه تحصیل بازمانده‌اند.
وحید عابدینی دبیر سیاسی سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران، دبیر انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، مدیر مسئول نشریه دانشجویی سوتک (توقیف شده توسط دادگاه مطبوعات)، نفر اول کنکور کار‌شناسی ارشد و رتبه دو رقمی کنکور سراسری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر