۱۳۹۱ شهریور ۳۰, پنجشنبه

مردی خواهر خود را بخاطر تماس تلفنی مشکوک بقتل رساند


خبرگزاری هرانا - فرمانده انتظامی دشتستان خبر از قتل زنی بدست برادر خود داد. قاتل انگیزه قتل را تماس تلفنی مشکوک خواهرش عنوان کرد.
بنا به گزارش فارس، داوود محمودزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "ماموران انتظامی شهرستان دشتستان به‌وسیله مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیروی انتظامی از یک فقره قتل مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند."
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد؛ خانمی به نام خاتون ۳۷ ساله در منزلش به‌وسیله ضربات چاقو جان خود را از دست داده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: پلیس بلافاصله ضمن تشکیل اکیپ عملیاتی ویژه تحقیقات خود را آغاز در نتیجه به برادر مقتول به نام «س» ۲۳ ساله مظنون شد.
محمودزاده مدعی شد: مأموران آگاهی این شهرستان متهم را به پایگاه انتظامی انتقال دادند؛ وی در ابتدا کتمان حقیقت کرد اما در ‌‌نهایت لب به اعتراف گشود.
وی اذعان داشت: متهم در بیان انگیزه قتل عنوان داشته که «به علت تماس تلفنی مشکوک خواهرم با شخصی نا‌شناس درخواست چک تلفن همراهش کردم که پس از مخالفت وی با یکدیگر درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رساندم».
بررسی موارد حقوقی نقض شده در این گزارش:
•    ماده ۳ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر فردی حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد.
•    بند ۱ ماده ۶ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: حق زندگی از حقوق ذاتی شخص انسان است. این حق باید بموجب قانون حمایت بشود. هیچ فردی را نمی‌توان خودسرانه از زندگی محروم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر